کامیون بنز با 10 تن اضافه بار و 20 میلیون ریال خلافی روانه پارکینگ شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : یزد- ماموران پلیس راه گاردکان- نائین"، یکدستگاه کامیون بنز کمپرسی را با 10 تن اضافه بار و همچنین 20 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده، روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ "احمدمظفری" رئیس پلیس راه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار پلیس، گفت: ماموران پلیس راه "اردکان-نائین" روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان، یکدستگاه کامیون بنز "کمپرسی" را به علت تخلف راهنمایی و رانندگی و برای اعمال قانون، متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راه پس از اخذ استعلام از مرکز فوریت های پلیسیف متوجه شدند که این خودرو دارای 20 میلیون ریال خلافی معوقه پرداخت نشده است.

مظفری گفت: هکچنین در بررسی های بیشتر مشخص شد این کامیون دارای 10 تن اضافه تناژ است که به همین منظور کامین به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ مظفری یادآور شد: خودرو تا تسویه حساب کامل خلافی و همچنین اعلام نظر سازمان حمل و نقل پایانه بار، در پارکینگ توقیف خواهد بود.

کشف 22 کیلو تریاک در بافق

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : یزد- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بافق از کشف 22 کیلو تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمدکمالی" در گفت و گو با خبرنگار پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بافق روز گذشته در بازرسی از دو دستگاه سواری پراید" و "پارس" موفق به کشف 22 کیلو تریاک شدند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده مقدار 22 کیلو موادمخدر از نوع تریاک را در باک و زاپاس خودروهای "پراید" و "پارس" جاساز کرده بودند و قصد انتقال این مواد را از کرمان به غرب کشور داشتند که توسط ماموران پلیس شهرستان بافق دستگیر شدند.

کمالی یادآور شد: متهمان دستگیر شده به دادسرا معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا