رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در اختتامیه دوره آموزشی مسئولین روابط عمومی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در یزد گفت: هنر روابط عمومی انتقال اطلاعات تخصصی با زبان رسانه به جامعه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در اختتامیه دوره آموزشی مسئولین روابط عمومی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در یزد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: ارتقاء سطح دانش روابط عمومی ها آثار و برکات موثری در سه حوزه وقف ، امامزادگان و قرآن کریم خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با هنرمندی اطلاعات تخصصی را با زبان رسانه به جامعه منتقل نمایید.

محمدی ادامه داد: باید تبلیغ فرهنگ وقف به شیوه امروزی، عالمانه و هنرمندانه باشد و باید اطلاع رسانی براساس برداشت مردم و به زبان خودشان باشد تا همه مخاطبان متوجه شوند.

وی حضور جدی و هدفمند در فضای مجازی را خواستار شد و اظهار داشت: برای ترویج سنت حسنه وقف در عرصه های نوین مجازی نیز حضور داشته و تحول ایجاد نمایید.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: باید اعتماد سازی مردم نسبت به وقف بررسی شود و اگر این اعتماد آمار بالایی داشته باشد نشان از این است که در فعالیتهایمان خود موفق بودیم و نمره ای که قضاوت مردم به فعالیتهای ما می دهند نتیجه عملکرد ما است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خطاب به مسئولین روابط عمومی سازمان اوقاف در سراسر کشور تصریح کرد: با حضور جدی در رسانه ها فرهنگ وقف و امامزادگان عظیم الشان را معرفی نمایید.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در پایان افزود: فعالیت های تبلیغی و ترویجی در روابط عمومی زمانی موفق خواهد بود که مردم رضایت داشته باشند.

وی همچنین نبیین سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای جامعه را مورد اشاره قرار داد و افزود: روابط عمومی ها سخنان رهبری فرزانه انقلاب را عالمانه، هنرمندانه و دقیق و به موقع تبیین نمایند. 

یادآور می شود حسن ربیعی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از اوقاف استان یزد در میزبانی این دوره آموزشی ، گزارش عملکرد این دوره سه روزه را ارائه نمود.

تجلیل از مسئولین روابط عمومی ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان های یزد، تهران، خراسان رضوی ، اصفهان ، یزد، کردستان، مازندران، همدان، قم، قزوین، سمنان، سیستان و بلوچستان و کارشناسان برتر ستاد سازمان پایان بخش جلسه بود.

دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور از روز شنبه هفته جاری در استان یزد آغاز و شب گذشته پایان یافت.
در این دوره 40 نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اوقاف حضور داشتند.
هدف از برگزاری دوره یاد شده ارتقاء سطح علمی ، دانش تخصصی و بهره گیری از فرصت های نوین اطلاع رسانی اعلام شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا