فرماندار تفت با صدور پیامی فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این پیام با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)  در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی آورده است: دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در امر کتاب و کتابخوانی در حقیقت توجه ویژه به رشد آگاهی نسل جوان ایران اسلامی است که می توانند در پرتو منافع عظیم کتابخوانی، منشاء خدمات بزرگی برای میهن عزیز اسلامی باشند.

فرماندار تفت با اشاره به تحولات مثبت در حوزه کتاب در دولت تدبیر و امید آورده است: سیاستهای توسعه فرهنگی دولت تدبیر و امید راه را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فراهم آورده و متولیان این امر الهی و ارزشمند، باید از فرصت فراهم شده به نحو شایسته ای بهره گیرند.

وی با اشاره به خدمات و تلاشهای مجموعه نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان تفت ادامه داده است: مجموعه مدیریت و کتابداران خدوم شهرستان تفت در اقصی نقاط شهرستان به ویژه در مناطق روستایی، بار سنگین اما متعالی را بر دوش دارند که نزد خداوند متعال ماجور است.

فرماندار تفت بر نقش همه دستگاهها در توسعه امر کتاب و کتابخوانی تاکید کرده و موفقیت همگان را در این رابطه از درگاه حضرت دوست مسئلت نموده است. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا