به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "” حسن ابراهیمی مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستائیان و عشایر استان روز یکشنبه ۲۴ آبان ماه با سید محمد میرمحمدی استاندار دیدار نمود.

در ابتدای این جلسه ابراهیمی به تشریح وضعیت بیمه شدگان تحت پوشش این صندوق دراستان یزد پرداخت.
وی گفت: درحال حاضر تعداد بیمه شدگان کشاورز ،روستائی و عشایر استان ۱۷۹۶۲ خانوار بوده که به تعداد ۷۲۵ خانوار مستمری فوتی و به ۲۰ خانوار مستمری از کارافتادگی پرداخت می شود.
مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در ادامه این دیدار تصریح کرد: تمام تلاش خود را جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر به کارخواهد گرفت تا در آینده نزدیک این قشر در زمان پیری علاوه بر درد و رنج جسمی ،درد و رنج فقر و نداری را نداشته باشند.
در ادامه استاندار نیز در این جلسه خواستار استفاده از تمام ظرفیت ها به ویژه موسسات و افراد خیر جهت تقبل هزینه بیمه افرادی که توان مالی مناسب ندارند شد. تا اقشار ضعیف بتوانند از مزایای بیمه در زندگی بهره مند شوند.
وی ابراز امیدواری کرد: همه ادارات و سازمان های مرتبط از جمله صدا و سیما،کمیته امداد امام خمینی ( ره) و اداره بهزیستی تمام تلاش خود را جهت معرفی صندوق، مزایا و حمایت های آن و تحت پوشش قرار دادن افراد فاقد بیمه، به کار گیرند..

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا