یزدفردا"نشست تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تفت با حضور فرماندار، مدیر کل دامپزشکی استان یزد و جمعی از مدیران شهرستان در محل فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا: "محمود زارع رشکوییه" در ابتدای این نشست با اشاره به جایگاه مهم عرصه های دامی و دامپروری در سطح شهرستان تفت گفت: یکی از مهم ترین مسائل در این عرصه خطیر، موضوع دامپزشکی و توجه به سلامت دام و طیور است که این مسئله نه تنها از نظر اقتصادی برای دامداران حائز اهمیت است بلکه از نظر بهداشت و سلامت غذایی و کنترل بیماری های مشترک میان انسان و حیوان بسیار حساس و دقیق و غیرقابل انکار است.

فرماندار تفت از دامپزشکی به عنوان حرفه‌ای ارزشمند که با سلامت مردم سروکار دارد یاد کرد و افزود: فعالیت های دامپزشکی آن قدر اهمیت دارد که بدون توجه ویژه و جدی به این بخش، اجرای بسیاری از سیاستهای بهداشتی در کشور دشوار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت دامپزشکی در عرصه های سلامت اجتماعی و توسعه اقتصادی به ویژه در بخش کشاورزی و دامداری ادامه داد: جایگاه و اهمیت گستره خدمات دامپزشکان در حوزه های اقتصاد ملی از یک سو و بهداشت همگانی از دیگر سو، به روشنی نقش این عزیزان را در تعالی و پیشرفت کشور آشکار می سازد.

فرماندار تفت با قدردانی از خدمات و تلاشهای دامپزشکان خدوم و کارکنان شبکه دامپزشکی تفت گفت: مدیریت خوب و مدبرانه نجیب ا... محمدی در مدت فعالیتش در اداره دامپزشکی شهرستان تفت شایسته قدردانی و تجلیل است.

وی همچنین در پایان ابزار امیدواری کرد علی میرزایی در سمت رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان تفت منشاء خدمات نیکو باشد.

در ادامه این نشست، با اهداء لوح تقدیر از خدمات و تلاشهای دکتر نجیب ا... محمدی تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا