او افزود: کار بسیار سختی داریم و هر انشعابی در حوزه حامیان دولت و اصلاح طلبان صورت بگیرد، باعث ریزش نیروهای اصلاح طلب خواهد شد و عده ای الان دارند با تمام وجود بر این طبل می کوبند که بین اصلاح طلبان و حامیان دولت یک مرز تعریف کنند.
 عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند به طبل اختلاف بین دولت و اصلاح طلبان در دولت بکوبند، گفت: اصلاح طلبان شش ماهه بسیار سختی ا انتخابات مجلس پیش رو دارند. به گزارش اعتماد ملی، محمد صادق ...
 

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند به طبل اختلاف بین دولت و اصلاح طلبان در دولت بکوبند، گفت: اصلاح طلبان شش ماهه بسیار سختی ا انتخابات مجلس پیش رو دارند.

 محمد صادق جوادی حصار در همایش سراسری شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی با عنوان «اعتماد ملی، سرمایه اجتماعی» که در یزد برگزار شد، گفت: برای انتخابات پیش رو باید از پتانسیل های اصلاح طلبان در کنار بخشی که با سرفصل اعتدال وارد شده اند ستفاده کنیم و به میدان بیایم و معتقدم اگر همه پتانسیلمان را وسط بگذاریم، بیشتر از ۵۰ درصد پیروزی نخواهیم داشت.

رییس منطقه خراسان رضوی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان شش ماهه سختی پیش رو دارند و ممکن است از دو سه جا ضربه بخورند، گفت: تمام تلاش اصلاح طلبان و همچنین حزب اعتماد ملی در صورتی به نتیجه می رسد که رقابت ها را تبدیل کنیم به دوگانه اصلاح طلبان و اصولگرایان. اگر موفق نشویم ظرفیت های اصلاح طلبی و مجموعه منتصب به جریان اعتدال و هر عنوان دیگری که از اردوگاه اصلاح طلبان یارگیری کرده را ذیل سرفصل اصلاح طلب یا حامیان دولت یا هر عنوان دیگری یک جا جمع کنیم، شانس ما برای برنده شدن بسیار کم خواهد بود.

او افزود: کار بسیار سختی داریم و هر انشعابی در حوزه حامیان دولت و اصلاح طلبان صورت بگیرد، باعث ریزش نیروهای اصلاح طلب خواهد شد و عده ای الان دارند با تمام وجود بر این طبل می کوبند که بین اصلاح طلبان و حامیان دولت یک مرز تعریف کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به خطر این انشعاب اشاره کرد و افزود: من این را به عزیز نور چشم مردم ایران آقای خاتمی وقتی می خواستیم از آقای روحانی حمایت کنیم عرض کردم و گفتم آقای خاتمی من دغدغه دارم که مرز تمایز اصلاح طلبی و اعتدال کجاست؟ چه طور می توانیم بین سرمایه اصلاح طلبی و سرمایه هایی که از اردوگاه اصلاح طلبی یارگیری می کنند به موقع تفکیک قائل شویم؟ این برای ما مشکل است. شما باید این کفایت را نشان بدهید که در لحظه موعود این اردوگاه را از آن اردوگاه تفکیک کنی.

جوادی حصار توضیح داد: ما در انتخابات آینده اگر با اردوگاه راست میانه حامی دولت ولو اینکه ۱۰ درصد از آرا باشند اگر به جمع بندی نرسیم به انفکاک بین حامیان دولت و اصلاح طلبی می رسیم و بسیاری از افراد فرصت طلب از عنوان رایج مد روز اعتدال استفاده خواهند کرد و زیر چتر این عنوان با ما مقابله خواهند کرد و شکست دیگری در کارنامه اصلاح طلبان ثبت می کنند.

او با اشاره به اینکه جنس ۸۸ ، جنس ۸۴ و جنس ۹۲ با هم متفاوت بودند، گفت: جنس انتخابات پیش رو از همه متفاوت تر است و امیدوارم آگاه باشیم و تصمیم درست بگیریم.

جوادی حصار تاکید کرد: اهل نقد باشید و یکی از عناصر نقد اشراف به موضوع است. ما باید لحظه به لحظه حرکات مردم و سیاستمداران را رصد کنیم تا بتوانیم در جای لازم تصمیم درست بگیریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا