یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری فردی به جرم سرقت 70 میلبون ریال از حساب شهروند اسلامشهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اصغر باقریان" در تشریح این خبر گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان اسلامشهر و اعلام برداشت غیر مجاز 70 میلیون ریال از حساب بانکی اش درخواست دادخواهی کرد.

وی افزود: با تایید اظهارات شاکی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفته و با اقدامات فنی و تخصصی در نهایت سارق از طریق رد پاهای بجا مانده در فضای مجازی شناسایی و به پلیس احضار شد.

 

"باقریان" ادامه داد: متهم در بازجویی ها به بزه انتسابی اعتراف و عنوان کرد با توجه به آشنایی و اعتماد شاکی، رمز دوم حساب بانکی وی را بدست آورده و از این طریق اقدام به خالی کردن حساب بانکی او کرده است.

 

این مقام انتظامی در پایان با اعلام ارجاع پرونده به مرجع قضایی افزود: متاسفانه سوء استفاده از رمز دوم افراد یکی از رایج ترین نوع آسیب های مالی در فضای مجازی است که در اغلب موارد سهل انگاری خود فرد شاکی در افشای اطلاعات بانکی اش باعث بروز جرم می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا