یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :ماموان پلیس فتا سیستان و بلوچستان فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی رئیس خود کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ دوم کارآگاه رئیس پلیس فتا شهرستان زاهدان در بیان این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت های پی در پی غیر مجاز از حساب بانکی خود، پرونده  تشکیل و  بررسی موضوع در الویت کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ" حسینی پور" افزود : در تحقبقات به عمل آمده محرز گردید فرد برداشت کننده به صورت پی در پی  به کارت بانکی شاکی دسترسی داشته و در هر مرحله مقدار اندکی از حساب  وی برداشت می نموده که مشخصات وی شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

متهم در اعترافات خود اظهار داشت : من کارمند مورد اعتماد رئیسم بودم و وی کارت بانکی و اطلاعات خود را جهت انجام امورات بانکی و خریدهای منزل خود در اختیار من قرار داده بود که من نیز با سوء استفاده از آن اقدام به برداشت مبالغی از آن کردم.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست: ضمن فعال کردن سیستم گزارش خرید پیامکی حساب خود ، در صورت مشاهده کسر ملبغ ف هرچند بسیار ناچیز از حساب بانکی شان هرچه سریع تر نسبت به تغییر رمز حساب خود و پیگیری موضوع اقدام کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا