یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :اغلب سایت های فروشنده دارو و کالاهای بهداشتی اقدام به کلاهبرداری از خریداران کرده و یا کالاهای فاقد مجوز، تاریخ گذشته و غیرقانونی را عرضه می کنند.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"امروزه افراد سود جو و فرصت طلب از قابلیت های فضا مجازی استفاده کرده و به جهت کسب درآمد، اقدام به راه اندازی سایت ها و وبگاه هایی در خصوص فروش دارو و کالاهای بهداشتی می کنند.

این افراد با استفاده از نیازهای مختلف درمانی افراد جامعه، مطالبی همچون لاغری سریع، درمان ناتوانی های جنسی و… با قیمت ارزان و اخذ مجوز های قانونی و بهداشتی که بصورت تقلبی هست را در سایت خود قرار می دهند.

این در حالی است که برابر آمار موجود اغلب این سایت ها اقدام به کلاهبرداری از خریداران کرده و یا دارو و کالاهای بهداشتی فاقد مجوز، تاریخ گذشته و غیر قانونی را عرضه می کنند که به بهای به خطر انداختن سلامتی انسان تمام می شود.

در نهایت پلیس فتا از هموطنان درخواست می کند به هیچ عنوان فریب این سایت ها و محصولات را نخورند و داروهای مورد نیاز خود را از داروخانه ها و مراکز معتبر تهیه کنند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.irبخش تماس با ما گزارش نمایند و هشدار های پلیس را جدی بگیرید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا