یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری خواهری که حساب برادرش راخالی کرده بود،خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ"روح اله رشیدی"در تشریح این خبر گفت:بر اساس شکایتی فردی مبنی بر اینکه پس مراجعه به عابر بانک  متوجه شده از حساب بانک اش مبلغی کسر شده در حالی که عابر بانکش نزد خودش بوده،تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد و پس از استعلام از بانک مشخص شد که از حساب وی مبلغ 30 میلیون ریال برداشت غیرمجاز و خریدشارژ انجام شده است.  

سرهنگ"رشیدی” در ادامه بیان کرد:بلافاصله پس از وصول پرونده،ماموران پلیس فتای  شهرستان رباط کریم با  بررسی پرینت حساب شاکی و بررسی های تخصصی و فنی و استعلام از شرکت های پشتیبانی کننده خدمات بانکی و پشتیبانی دستگاه های POS و ATM مشخص شد که با خرید چند فقره شارژ ، مبلغ 20 میلیون ریال از خودپرداز یکی از بانک ها برداشت شده است.

وی افزود:با مکاتبه با بانک مذکور و بهره برداری از تصاویر ضبط شده ی دوربین های مداربسته دستگاه خودپرداز بانک در تاریخ و ساعت سرقت و بازبینی آن مشخص شد برداشت کننده از حساب خانمی جوان بوده که به محض رویت توسط شاکی مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد سارق خواهر شاکی بوده که از اعتمادش سوء استفاده کرده است.

گفتنی است برای متهم پرونده تشکیل و جهت کسب تکلیف به مقام قضایی معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا