یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی خانم 25 ساله گیلانی در تلگرام ، در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شد .

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ "محمدخانی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم 25 ساله ای مبنی بر اینکه فردی ناشناس در تلگرام او را تهدید به انتشار عکس های خصوصی کرده و قصد اخاذی از وی را دارد  ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود : با پی جویی های فنی و پلیسی ، عامل تهدید به انتشار عکس های خصوصی به قصد اخاذی از شاکیه در شبکه اجتماعی موبایلی كه مردی  30 ساله اهل بندرانزلی و ساکن رشت بود شناسایی ، با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد .

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت : با توجه به ادله دیجیتال كشف شده از متهم ، وی به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شاکی در شبکه اجتماعی موبایلی قصد اخاذی از وی را داشته اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت گردید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا