یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس فردی که عامل هتک حیثیت دختری در فضای مجازی شده بود، شناسایی شد .

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:رئیس پلیس فتا فارس در تشریح جزئیات این خبر گفت: خانم جوانی با ارائه مرجوعه قضائی مدعی شد فردی ناشناس با داشتن اطلاعات کامل از وی ، با ساخت یک صفحه جعلی در شبکه اجتماعی فیس بوک به نام وی و بارگذاری تصاویر شخصی اش ، پیام های غیر اخلاقی و خلاف عفت عمومی برای خویشاوندان و دوستانش ارسال کرده است که این امر موجب هتک حیثیت وی شده است.

سرهنگ "سید موسی حسینی" تصریح كرد: با تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز كرده و در نهایت موفق به شناسایی متهم شدند .

وی ادامه داد: متهم جوانی 30 ساله و نامزد قبلی شاکی می باشد که پس از گذشت دوسال آشنایی و ارتباط اینترنتی هنگامی که با جواب منفی در امر ازدواج از سوی شاکی مواجهه می شود به فکر انتقام گیری می افتد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه هیچ سایت و تارنمایی مجوز فعالیت در امر همسریابی را ندارد، از شهروندان خواست به افرادی که در فضای مجازی با آنها آشنا می شوند اعتماد نکرده و برای امر مهم ازدواج سنت ها و آداب و رسوم را فدای فضای مجازی نكنند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا