یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :دختر بچه ای که با برداشت از حساب مادرش بصورت آنلاین بازی اینترنتی انجام می داد توسط پلیس فتای اصفهان شناسایی شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ سید مرتضی مرتضوی"  رئیس پلیس فتا اصفهان با  اعلام این خبر گفت:در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی ناشناس بصورت اینترنتی اقدام به سرقت از حساب اش کرده است موضوع در دستور كار كارشناسان  پلیس فتا  قرار گرفت.

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" افزود:با توجه به مستندات موجود مبنی بر اینكه بصورت اینترنتی از حساب وی سرقت شده  است تحقیقات كارشناسان این پلیس در فضای مجازی آغاز شد که نهایتاً مشخص شد برداشت غیر مجاز توسط دختروی انجام گرفته است.

وی خاطر نشان كرد: دختر بچه  انگیزه خود را بازی های رایانه ای اینترنتی بیان كرد.

رییس پلیس فتا استان اصفهان در آخر با اشاره به اینکه کودکان خیر و شر را به خوبی تشخیص نمیدهند به مردم توصیه کرد: تبعات ارتكاب جرم توسط فرزندان گریبان گیر والدین است پس بر فعالیت فرزندانتان در فضای سایبرنظارت كنید- علائم اعتیاد اینترنتی را مانندكاهش روابط اجتماعی – عصبانیت و پرخاشگری در زمان قطع اتصال به اینترنت - افت تحصیلی- اختلال در خواب- رفتن به سراغ اینترنت در موقع تنهایی- عدم تمایل به بیرون رفتن از خانه- مشكلات جسمی و عضلانی بشناسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا