سامانه 197 پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد سامانه 197 دفتر نظارت همگانی را پل محکم ارتباطی مردم با نیروی انتظامی دانست.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ"عطاء ا... احمدی"  گفت : سامانه 197 امروز به عنوان مأمن و پناهگاه مردم عمل می کند و می توان ادعا کرد خدمت رسانی این سامانه در حال ربودن گوی سبقت از سایر مراکز خدماتی نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه سامانه 197 بستری برای ارتباط سریع مردم با مسئولان ناجا است، افزود: گسترش و بهبود تعامل مردم با نیروی انتظامی،افزایش احساس مسئولیت و حس پاسخگویی در مدیران و فرماندهان از مهمترین اهداف دفتر نظارت همگانی در مردمی ساختن پلیس و ارتقاء امنیت عمومی است.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه"تحول در سازمان برای افزایش رضایتمندی مردم لازم بوده و 197 مبنای یک تحول سازمانی است"دفتر نظارت همگانی پلیس را به عنوان یکی از اساسی ترین ابزارها در کسب و ارتقاء اعتماد عمومی که همان سرمایه عظیم نیروی انتظامی است دانست.

سرهنگ "احمدی" اظهار داشت:ملاقات مردمی در مرکز 197 برای ما سودمند است و از طریق آن کار آمدی سیستم را می سنجیم و نقص ها را شناسایی کرده و در جهت رفع آن اقدام می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند به صورت تلفنی ، مکاتبه ای، پیام كوتاه 110197 و یا حضوری هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و تشکر و شکایت خود از عملکرد پلیس را از طریق سامانه 197 در میان بگذارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا