یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: امروز شبکه های اجتماعی و ماهواره دارای آسیب های متعددی هستند که هجمه ی اصلی این موضوع به سمت خانواده ها است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "رضارضایی" با تاکید بر این موضوع که پلیس امنیت عمومی بحث فضای مجازی را به صورت تخصصی دنبال می­کند افزود: شبکه های اجتماعی و ماهواره دارای آسیب هایی هستند که هجمه­ی اصلی این موضوع به سمت خانواده ها است.

وی با اشاره به این موضوع که دشمن، فرهنگ و خانواده ی ما را مورد هدف قرار داده است خاطرنشان کرد: وظیفه ما در این برهه از زمان این است که با انجام کارهای فرهنگی، بتوانیم اقدامات موثری را در این خصوص انجام دهیم.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان جامعه هدف هستند گفت: دانشجویان، انتقال دهنده­ی خوبی هستند که می توانند این دغدغه را به خانواده ها انتقال دهند.

وی ادامه داد: پلیس یزد تعامل خوبی را با دانشگاه آزاد دارد و در در این مدت هم شاهد کمترین مشکلات و اتفاقاتی در خصوص دانشجویان این دانشگاه بوده ایم.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد تصریح کرد: امیدواریم با ادامه روند تعاملی بین دانشگاه آزاد و پلیس بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب تری را در خصوص آموزش همگانی و اطلاع رسانی صحیح از مسائل و مشکلات جامعه داشته باشیم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا