یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" استان سیستان و بلوچستان از دستگیری طراح سایت فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ "محمد رضا کاظمی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با فروش داروهای غیرمجاز و در پی رصد و پایش فضای مجازی کارشناسان پلیس فتای این شهرستان با سایتی که اقدام به تبلیغ و فروش داروها و مکمل های غیرمجاز ورزشی می نمود مواجه شدند .

وی بیان کرد : کارشناسان پلیس فتا پس از رصد موضوع ، شناسایی و دستگیری گرداننده اصلی این سایت را در دستور کارخود قرارداده و توانستند با انجام اقدامات فنی و تخصصی واستفاده از شیوه های نوین اطلاعاتی فرد مذکور را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود:ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این متهم، در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و جهت بررسی بیشتر موضوع به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی در ادامه  گفت: متهم پس از دستگیری، زمانی که با ادله پلیس مواجه شد به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و هدف از ارتکاب این عمل مجرمانه را سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت و کسب منفعت عنوان و هیج وقت هم تصور نمی کرده که در فضای مجازی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شود.

سرهنگ کاظمی در پایان با بیان اینکه فروش هرنوع اقلام دارویی خارج از داروخانه امری غیر قانونی است تصریح کرد: شهروندان از خرید دارو ومکمل های ورزشی خارج از مدار قانونی و فضای مجازی خودداری کرده و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا