یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری فردی به جرم سرقت اینترنتی از حساب شهروند بهارستانی خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :سرهنگ"اصغر باقریان"با اعلام این خبر گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان یهارستان و اعلام خبر برداشت غیر مجاز 17 میلیون ریال از حساب بانکی اش در خواست دادخواهی کرد.

"باقریان" افزود: کارشناسان پلیس بلافاصله وارد عمل شده و پس از تایید اظهارات شاکی، با اقدامات فنی و تخصصی رد پای سارق را در فضای مجازی دنبال و در نهایت هویت وی را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بهارستان دستگیر و در بازجویی ها مشخص شد سارق با شاکی نسبت فامیلی داشته و برادر وی شوهر خواهر شاکی است.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: متهم در این بازجویی ها به بزه انتسابی اعتراف و گفت،که رمز دوم و شماره حساب شاکی را با سوء استفاده از اعتماد وی به دست آورده و از این طریق اقدام به خالی کردن حساب بانکی او کرده است.

"باقریان"در پایان با اعلام ارجاع پرونده به مرجع قضایی از شهروندان خواست از اعتماد نا به جا به دیگران خود داری کرده و اطلاعات بانکی خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا