یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : رئيس پليس راه استان يزد گفت: سه فقره سانحه رانندگي روز گذشته و صبح امروز جاده هاي برون شهري يزد، سه کشته و دو مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "احمد مظفري" با اعلام اين خبر ادامه داد: در ساعت 11 و 10 دقيقه صبح روز گذشته يک دستگاه سواري پيکان به علت عدم توجه به جلو، در کيلومتر 47 محور "اردکان-چوپانان" واژگون شد که در اين حادثه راننده 45 ساله خودرو پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.

مظفري ادامه داد: در حادثه ديگري که در ساعت 18 و 15 دقيقه روز گذشته در محور روستايي "سانيچ" شهرستان تفت به وقوع پيوست، راکب 30 ساله موتورسيکلت به هويت "م.ز" به علت  از دست دادن تعادل وسيله نقليه، ناشي از سرعت غير مجاز، به تير برق برخورد مي کند و پس از انتقال به مراکز درماني جان خود را از دست مي دهد.

سرهنگ احمد مظفري افزود: صبح امروز هم در ساعت 5 و 20 دقيقه خبر واژگوني يکدستگاه خودرو سواري "405" در محور "يزد-کرمان" کيلومتر 85 از طريق اپراتور 110 اعلام شد که با حضور ماموران پليس راه در محل حادثه، مشخص شد راننده 35 ساله سواري به هويت " ن.الف" به علت عدم توجه به جلو، ناشي از خستگي و خواب آلودگي جان خود را از دست داد.

رئيس پليس راه استان يزد بار ديگر رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، پرهيز از عجله و شتاب بي مورد را به هوطنان توصيه کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا