خبرهای پلیسی:

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رییس پلیس فتا گلستان از دستگیری افرادی که اقدام به توهین ومزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی معلم گرگانی در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی كرده بودند خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "حبیب الله رجبلی" با اعلام این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شكایت فردی دال بر توهین ومزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی ، با تحقیقات بعمل آمده از شاکی و بررسی های مقدماتی مشخص گردید فردی  در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی با ایجاد یك گروه  اقدام به انجام  این كار  نموده است.

وی گفت :در تحقیقات تکمیلی و بررسی های  تخصصی در این پلیس موارد مذكور احصاء و محرز گردید از طریق این گروه در یكی از شبکه های  اجتماعی موبایلی برای نامبرده ایجاد مزاحمت گردیده است.در ادامه مشخص گردید فردی به هویت "م. ف" اقدام به ایجاد این گروه  و توهین ومزاحمت برای  شاکی  می نمود.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم احضار و  پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیر قابل انکار لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از انجام اینکار را انتقام جویی از معلم قدیمی خود اظهار نمود.

وی تصریح كرد: همچنین وی به همدستی و همكاری دو نفر دیگر از دوستانش نیز اعتراف نمود.

سرهنگ رجبلی به منظور پیشگیری از اینگونه جرائم به  شهروندان توصیه  كرد: توجه داشته باشید شبکه‌های اجتماعی حریم امن و خصوصی شما نیستند و به هیچ عنوان با نام‌های کاربری که هویت اصلی شما را نمایان می کند عضو شبکه های اجتماعی نشوید.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان در پایان از شهروندان خواست  تا به هویت ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCYBERPOLICE.IRبخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس های 2182421 و  2182282 گزارش نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا