خبرهای پلیسی:

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا "هرمزگان" از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز به مبلغ بیش از 2 میلیون ریال در بندر عباس خبر داد .

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "علی اکبر قرایی پور" در تشریح این خبر گفت : در پی وصول پرونده ای مبنی بر برداشت غیر مجاز به مبلغ 2میلیون و 600 هزار ریال از حساب بانکی فردی، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت .

وی افزود: پس از اخذ اظهارت  شاكی و استعلام های بعمل آمده مشخص شد، برداشت از حساب بانکی شاکی طی چند مرحله در قالب خرید كارت شارژ تلفن همراه صورت گرفته است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا پس از تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی متهم را که از دوستان نزدیک شاکی بود شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا هرمزگان با هدف پیشگیری و جلوگیری از وقوع هرگونه جرایم اینترنتی و ضرر و زیان مالی به شهروندان توصیه کرد:

•       به محض دریافت کارت بانک، نسبت به یادداشت کردن شماره 16 رقمی آن اقدام نمایید، به خاطر داشته باشید برای مسدود کردن حساب هنگام سرقت یا مفقود شدن کارت به این شماره نیاز دارید.

•       شماره چهار رقمی که به عنوان رمز استفاده می کنید، به سادگی برای دیگران قابل حدس زدن نباشد و از سال تولد، سال ازدواج یا شماره تلفن خود استفاده نکنید .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا