قیمت دو محصول جدید گروه خودروسازی راین اعلام شد

دو خودرو ولکس C30 اتوماتیک (AMT) و راین V5 به عنوان دو محصول جدید شرکت خودروسازان راین قیمت خورد.

به گزارش اخبار خودرو ،دو خودرو ولکس C30 اتوماتیک (AMT) و راین V5 به عنوان دو محصول جدید شرکت خودروسازان راین قیمت خورد.

محصول «ولکس C30 اتوماتیک» ۵۳.۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده و قرار است از شنبه سوم مردادماه جاری پیش فروش آن آغاز شود. همچنین خودرو «راین V5» که اولین محصول با برند شرکت خودروسازان راین است به قیمت ۳۷ میلیون تومان به فروش میرسد .

شرکت خودروسازان راین تصمیم دارد از شنبه سوم مردادماه جاری پیش فروش محصولات جدید خود را با تخفیف ویژه اولین فروش و شرایط مطلوب برای مشتریان و متقاضیان آغاز کند.

 

تولید خودرو در دو شرکت راین ومرتب متوقف شد

19 اسفند 93 /بهمن‌ماه امسال تولید انواع سواری در دو شرکت خودروسازی «راین» و «مرتب» متوقف شده است.

بهمن‌ماه امسال تولید انواع سواری در دو شرکت خودروسازی «راین» و «مرتب» متوقف شده است.

به گزارش  ایسنا، بر اساس جدیدترین آمارهای رسمی، بهمن‌ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازی راین با افت صددرصدی از ۷۶ دستگاه در بهمن ماه ۹۲، به صفر رسیده است.

در این مدت، تولید انواع سواری در شرکت مرتب نیز با افت صددرصدی، از ۹ دستگاه در بهمن ماه ۹۲، به صفر رسیده است.

بهمن امسال تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران‌ خودرو با رشد ۴۲.۹ درصدی از ۳۶ هزار و ۴۱۰ دستگاه به ۵۲ هزار و ۴۵ دستگاه افزایش یافته است.

تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران با رشد ۶۶.۷ درصدی از ۱۹۶۱ دستگاه به ۳۲۶۹ دستگاه افزایش یافته و در گروه خودروسازی سایپا نیز با رشد ۷.۹ درصدی از ۲۷ هزار و ۶۶۵ دستگاه به ۲۹ هزار و ۸۴۳ دستگاه رسیده است.

در بهمن ماه سال جاری، تولید انواع سواری در گروه خودروسازی بهمن با رشد ۳۸۸ درصدی از ۱۰۰ دستگاه به ۴۸۸ دستگاه افزایش یافته است.

تولید انواع سواری در کرمان موتور نیز با رشد ۱۳۱.۸ درصدی از ۲۰۱۰ دستگاه به ۴۶۶۰ دستگاه افزایش یافته است.

 

تازه ترین وضعیت تولید خودروهای سواری

 

 ۲۳ شهریور ۱۳۹۳تولید انواع سواری در شرکت مدیران خودرو نیز با رشد ۱۱۴ درصدی از ۱۸۵۴ دستگاه در مرداد ‌ماه ۱۳۹۲ به ۳۹۶۷ دستگاه افزایش یافته است.

 

به گزارش دنیای خودرو،  تولید انواع خودروهای سواری در مرداد ‌ماه امسال در گروه صنعتی ایران خودرو با رشد ۶۵.۱ درصدی از ۱۹ هزار و ۸۷۳ دستگاه به ۳۲ هزار و ۸۰۹ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در خودروسازی راین نیز با رشد ۵۳۸.۵ درصدی از ۵۲ دستگاه در مرداد ‌ماه ۱۳۹۲ به ۳۳۲ دستگاه افزایش یافته است.

تولید انواع سواری در شرکت مدیران خودرو نیز با رشد ۱۱۴ درصدی از ۱۸۵۴ دستگاه در مرداد ‌ماه ۱۳۹۲ به ۳۹۶۷ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در شرکت پارس خودرو با رشد ۱۴۰.۱ درصدی از ۳۲۶۴ دستگاه به ۷۸۳۸ دستگاه افزایش یافته است.

تولید انواع سواری در گروه خودروسازی سایپا نیز با رشد ۶۶.۶ درصدی از ۱۵هزار و ۶۳ دستگاه به ۲۵ هزار و ۹۲ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در کرمان موتور با رشد ۱۲۴.۵ درصدی از ۱۴۶۰ دستگاه به ۳۲۷۸ دستگاه رسیده است.

مرداد ‌ماه امسال تولید انواع خودروی سواری در گروه بهمن و شرکت مرتب نیز با افت صد‌درصدی به صفر رسیده است.

خودروسازی راین آغاز کرد:فروش ویژه ولکس C30

 ۲ تیر ۱۳۹۳ خودروسازی راین، نماینده گریت وال در ایران فروش ویژه خودرو ولکس C30 را آغاز کرد.

این خودرو با موتور GW4G15 چهار سیلندر خطی دو میل سوپاپ مجهز به VVT و قدرت ۱۰۴ اسب بخار حداکر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت را تجربه میکند.

خودروسازی راین ولکس C30 را با قیمت ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و در رنگ های سفید، مشکی، نقره ای وآلبالوئی به متقاضیان عرضه می کند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و شرایط فروش آن می توانند به نمایندگی های خودروسازی راین در سراسر کشور مراجعه کنند.

 قیمت جدید پنج محصول کرمان خودرو مصوب شد/رشد ۱۲ میلیونی قیمت‌ها

۶ اسفند ۱۳۹۱ قیمت جدید پنج محصول کرمان خودرو با مصوبه سازمان حمایت حدود ۱۲ میلیون تومان افزایش یافت.

در پی مصوبه اخیر دولت برای قیمت‌گذاری خودرو، قیمت جدید محصولات کرمان موتور و خودروسازان راین (زیرمجموعه گروه صنعتی کرمان خودرو) مصوب شد.

در این راستا قیمت هر دستگاه ولکس C30 محصول خودروسازان راین معادل ۵۱ میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین در قیمت‌گذاری جدید محصولات کرمان موتور، قیمت جدید لیفان ۶۲۰ با موتور ۱۸۰۰ سی‌سی ۴۹ میلیون تومان تعیین شده که در مقایسه با نرخ مصوب قبلی این خودرو افزایش ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

قیمت جدید توجوی صندوقدار نیز ۴۱.۵ میلیون تومان تعیین شده که رشد ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی را نسبت به قیمت مصوب قبل نشان می‌دهد.

قیمت نوع هاچ‌بک توجوی نیز ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده که نسبت به نرخ مصوب قبلی افزایش ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

شرکت کرمان موتور قیمت محصول جدید j5 با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی را نیز ۵۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین کرده که مورد موافقت سازمان حمایت قرار گرفته است.

در قیمت گذاری جدید خودروها، قیمت لیفان ایکس۶۰ با موتور ۱۸۰۰ سی‌سی نیز ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

 وضعیت خطوط تولید در سواری‌سازان داخلی


۱۸ تیر ۱۳۹۴تولید خودروهای سواری در بیشتر خودروسازان داخلی با رشد همراه بوده است.

تولید خودروهای سواری در بیشتر خودروسازان داخلی با رشد همراه بوده است.

به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین آمارهای رسمی تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو در خرداد ماه امسال با افزایش ۲۶.۴ درصدی از ۴۲ هزار و ۲۷۱ دستگاه در خرداد ۱۳۹۳ به ۵۳ هزار و ۴۲۳ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در خودروسازی راین با افت ۹۵.۴ درصدی از ۶۰۴ دستگاه در خرداد ۱۳۹۳ به ۲۸ دستگاه کاهش یافته است. تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران نیز با رشد ۴۸.۱ درصدی از ۲۴۰۴ دستگاه در خرداد ۱۳۹۳ به ۳۵۶۱ دستگاه افزایش یافته است.

خردادماه امسال تولید انواع سواری در گروه خودروسازی سایپا با افزایش ۵.۶ درصدی از ۲۷ هزار و ۹۵۸ دستگاه در خرداد ۱۳۹۳ به ۲۹ هزار و ۵۳۷ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در گروه بهمن با افزایش ۸۸.۸ درصدی از ۲۶۰ دستگاه در خرداد ۱۳۹۳ به ۴۹۱ دستگاه افزایش یافته است. تولید انواع سواری در کرمان موتور نیز با رشد ۲۵۱.۹ درصدی از ۱۵۵۴ دستگاه در خرداد ۱۳۹۳ به ۵۴۶۸ دستگاه افزایش یافته است.

خردادماه امسال تولید انواع سواری در شرکت مرتب با کاهش صددرصدی از یک دستگاه در خرداد ۱۳۹۳ به صفر رسیده است.



 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا