اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای منتشر کرد.

اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای منتشر کرد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در اين بيانيه آمده است: روز جهاني قدس مناسبتي انساني، اخلاقي ، اسلامي و یادگار جاوید معمار کبیر انقلاب اسلامی است تا مردم آزاده و به ويژه مسلمانان سراسر جهان با برگزاري مراسم شكوهمند و گسترده، حمايت خويش را از حقوق قانوني مردم فلسطين آشكارا به نمايش گذارند و مخالفت خود را با رژیم صهيونيستي جلوه‌گر سازند. جهان در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان شاهد مشاركت يكپارچه امت اسلام و آزادي‌خواهان است؛ حركتي كه با زمان شناسي، ژرف انديشي و آينده نگري پير فرزانه انقلاب، حضرت امام خميني (ره) پايه گذاري شد تا مسئله فلسطين، پاره تن جهان اسلام، و قدس قبله اول مسلمانان، هيچ‌گاه به فراموشي سپرده نشود.

صهیونیست‌های جنایت پیشه بدانند که مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت مظلوم وبی دفاع فلسطین و یمن حمایت کرده و غده سرطانی رژیم صهیونیستی غاصب را محکوم می‌کند. امسال نیز همانند سال‌های قبل جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین و یمن بشتابند.

روز قدس است، روزی که فریاد دادخواهی ملت‌های آزاده و طرفدار صلح و آرامش در حمایت از قدس شریف و ستمدیدگان از ظلم و جور رژیم منحوس صهیونسیتی و حامیان مستکبرش، فضای جهان را پر خواهد کرد. ملت مسلمان ایران همواره نقش آفرینان اصلی روز قدس بوده‌اند و این روز اساس و مبنای بیداری ملت‌های مسلمان است.

کارکنان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد در آستانه روز جهانی قدس، با محکوم نمودن جنایات اشغالگران صهیونیست، عوامل پیاده نظام تکفیری - داعشی آنها در کشورهای فلسطین، یمن، عراق و سوریه، بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، در خیزشی عظیم در کنار"جبهه مقاومت و بیداری اسلامی"همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار استان دعوت می‌نمایند با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و یمنی باشند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا