در آستانه هفته بهزیستی باز هم منتظر واکنش اداره کل بهزیستی استان یزد خواهیم ماند و 15 روز از انتشار اولین خبر و 13 روز از انتشار بازنشر خبر اول می گذرد و هنوز هیچ واکنشی از سوی بهزیستی استان به یزدفردا نرسیده است ؟

مطلبی را تحت    شبكه فعالان ازدواج استان با حكم قضايي توسط بهزيستي پلمپ گرديد!!!!(4نظر) در تاریخ  03 تیر 1394  و بازنشر ان را تحت مطلب  آیا در این استان کسی پاسخگوست!!!شبكه فعالان ازدواج استان با حكم قضايي توسط بهزيستي پلمپ گرديد!!!! در تاریخ 6 تیر 94 منتشر کردیم .

متاسفانه علی رغم شعارهای فراوان دولت در مورد پاسخگویی به افکار عمومی اداره کل بهزیستی استان  خود را بی نیاز از توجه به افکار عمومی می داند  و بیشتر به چاپ بولتن ها و نشریه های  خود سرگرم کرده است و بیچاره افراد تحت پوشش این سازمان که اگر گله ای هم داشته باشند قطعا پاسخ نخواهند شنید .

هنوز فراموش نکرده ایم که نماینده معلولان استان مرحوم چاکری چگونه در مقابل بهزیستی استان خود رابه  آتش کشید  و آب از آب تکان نخورد و البته در دولت های پیشین اگر اداره ای از پاسخگویی طفره می رفت اداره روابط عمومی استانداری پیگیری می کرد که چرا پاسخ نداده اند ولی متاسفانه در حال حاضراداره روابط عمومی استانداری هم ....................

بازهم می نویسیم نه از آن جهت که پاسخی دریافت کنیم  بلکه برای ثبت در تاریخ که در دولت  تدبیر و امید نحوه پاسخگویی به رسانه ها چگونه بوده است !!!!!!!!

علی رغم حمایت استاندار و مسئولین استان
شبكه فعالان ازدواج استان با حكم قضايي توسط بهزيستي پلمپ گرديد!!!!(4نظر)

 

03 تیر 1394 - 23:23                          تعداد بازدید: 2095                          کد خبر : 106472


یزدفردا :علي رغم اينكه شبكه فعالان ازدواج استان بعنوان موفق ترين مجموعه مردم نهاد در حوزه ازدواج و خانواده كشور بوده و چندين بار توسط رياست محترم جمهور و وزارت ورزش و جوانان مورد تقدير قرار گرفته است و در يكماهه در پيش رو قرار است گزارش عملكرد ان در صحن علني شورايعالي انقلاب فرهنگي تقديم رياست محترم جمهور گردد و همچنين از مركز پژوهشهاي مجلس نيز بعنوان يك مجموعه موفق درخواست گزارش شده است در كمال ناباوري و علي رغم تاكيدات استاندار محترم و معاون سياسي با حكم قضايي توسط بهزيستي پلمپ گرديد!!!!
 مكان اين مجموعه وقفي بوده و در اختيار بهزيستي مي باشد كه در قالب اجاره نامه به مجموعه شفا تحويل داده شده بود و مبلغ اجاره تماما به بهزيستي داده شده است.

اینکه در دولت اعتدال جلو فعالیت های تشکل های غیر سیاسی گرفته شود خود نشان از سیاسی کاری دارد !

 

هرچند که روابط عمومی بهزیستی استان نیازی به پاسخگوی به افکار عمومی ندارد و اما یزد فردا آماده انتشار پاسخ اداره کل بهزیستی استان را دارد !!!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا