یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور : رئيس پليس فتا استان خوزستان از دستگيري فردي که با سوء استفاده از بي سوادي پدربزرگ خود، اقدام به برداشت 50 ميليون ريال از حساب بانكي وي كرده بود، خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ "سعيد شعبان"در تشريح اين خبر گفت:در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه فرد يا افرادي به صورت غير مجاز از حساب بانکي وي مبلغ  50 ميليون ريال برداشت کرده اند ، بررسي موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا  قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود:در بررسي اوليه مشخص شد، فردي با در اختيار داشتن اطلاعات و رمزهاي عبور، مبالغي را طي چند مرحله از حساب بانکي وي برداشت کرده است.

سرهنگ شعبان در ادامه گفت: ماموران پليس با انجام اقدامات فني و تخصصي متهم را که نوه شاکي بوده شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگير کردند .

وي بيان داشت: متهم در بازجويي هاي فني پليس به برداشت از حساب پدربزرگ خود  اعتراف کرد و گفت: از بي سوادي پدربزرگم سوء استفاده کرده و در زماني که کارت را براي دريافت پول به من داد در يک لحظه رمز دوم را ياداشت کرده و در فرصتي مناسب اقدام به برداشت از حساب بانکي او کردم .

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان خوزستان در خاتمه با اشاره به تحويل متهم به مراجع قضائي از شهروندان خواست:هرگونه اطلاعات بانکي خود نظير شماره کارت و رمز دوم خود را در اختيار ديگران قرار ندهند و همچنين از در دسترس قرار دادن رمزهاي خود حتي براي نزديک ترين دوستان و آشنايان خودداري کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا