یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : رئیس پلیس راهور استان یزد در گفت و گو با خبرنگار مرکز صدا و سیمای استان یزد محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس را اعلام کرد.

به گزارش یزدفردا" سرهنگ "منصور جمشیدی" گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس از ساعت 11 صبح روز جمعه  از میدان "شهید بهشتی" شروع خواهد شد که خیابان "دهم فروردین" از "میدان مارکار" به سمت "شهید بهشتی" مسدود می شود.

وی ادامه داد: خیابان "فرخی" از سمت "میدان آزادی" به سمت "شهید بهشتی" و همچنین خیابان "امام" از میدان شهید بهشتی به سمت امیرچقماق مسدود می باشد ؛ لازم به ذکر است که تمام کوچه های منتهی به این خیابان ها نیز مسدود است.

جمشیدی ضمن بیان اینکه در این روز، تردد کلیه وسایل موتوری و خودرویی در این مسیرها ممنوع می باشد ادامه داد: خیابان سلمان از "چهار راه بسیج" به "سمت امیر چقماق" و همچنین در خیابان "امام شمالی"از "سه راه مهدی" به "امیرچقماق" و خیابان "قیام" از "چهارراه بعثت" به سمت "میدان امیرچقماق" از ساعت 11 صبح تا پایان مراسم نماز جمعه محدودیت ترافیکی را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور استان یزد از همه شهروندان درخواست کرد تا در این روز از تردد خودروها و وسایل نقلیه در این مسرها اجتناب کنند تا مراسم روز قدس هر چه با شکوه تر بر گزار شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا