یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامي شهرستان "ابرکوه" استان يزد، شهداء را اسناد مظلوميت ما در تاريخ دانست.

به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ " احمدغلامزاده" در ديدار با خانواده شهيدان "اصغر زارع"  و "اسماعيل نعمتي زاده" به دفاع جانانه شهداء در ميدان نبرد اشاره کرد و گفت: ديروز دشمنان اسلام به مقابله با اسلام و ايران اسلامي برخاستند و دست نشانده و مزدور خود را تحريک کردند و با تجهيز وي به خاک مقدس کشورمان تجاوز کردند.

وي ادامه داد: منافقين به حمايت از مزدوران تعداد زيادي از سربازان اسلام را با مظلوميت به شهادت رساندند و پس از جنگ تحميلي به ترور مهره هاي کليدي نظام پرداختند و آنان را با مظلوميت تمام از خدمت به اسلام بازداشتند.

غلامزاده تصريح کرد: هم اکنون نيز دشمنان قسم خورده، رزمندگان اسلام در صحنه هاي علم را شناسايي کرده و سنگربانان علم را با مظلوميت هرچه تمام تر به شهادت مي رسانند.

وي اظهار کرد: با نگاهي گذرا به تاريخ انقلاب و نحوه شهادت شهداي اسلام به خوبي در مي يابيم که شهدا اسناد مظلوميت ما در تاريخ هستند و روزي فراخواهد رسيد تا به دست مبارک صاحب العصر و الزمان از سردمداران کفر و نفاق خون خواهي کنيم.

گفتني است، در اين ديدار که به مناسبت گراميداشت شهادت مظلومانه دکتر بهشتي و72تن از ياران وفادار انقلاب اسلامي و هفته قوه قضاييه برگزار شد با تقديم هدايايي از خانواده اين عزيزان تجليل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا