یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد :فرمانده انتظامی "خاتم" استان یزد در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان از دستگاه انتظامی و قضائی به عنوان بازوان دولت یاد کرد.
به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد: سرهنگ "علیرضا صالحی" فرمانده انتظامی خاتم استان یزد در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان از هماهنگی و تعامل خوب بین دو یگان انتظامی و دستگاه قضائی خبر داد و گفت: مأموران انتظامی و مرجع قضائی تلاش دارد تا ضمن برخورد جدی و قاطعانه با سارقان به کاهش سرقت ها و جرایم کمک کند.
سرهنگ صالحی همچنین به برخورد قاطعانه با متخلفان رانندگی توسط مأموران راهور شهرستان اشاره کرد و گفت: پلیس راهور با هماهنگی مقام قضائی با اجرای طرح برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد می کنند.
فرمانده انتظامی خاتم در پایان با اشاره به کاهش پرونده های قضائی و پیگیری این دو دستگاه جهت رسیدگی هر چه بهتر به پرونده های قضائی و هماهنگی لازم بین واحدهای اجرایی و ایجاد تعامل بیشتر گفت: دستگاه انتظامی و قضائی مکمل یکدیگر و بازوان این دولت هستند.
در این نشست که جمعی از مسئولان انتظامی و قضائی حضور داشتند در خصوص آموزش قانون جدید آیین دادرسی کیفری با توجه به اصلاحات صورت گرفته بحث و گفت و گو شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا