بنا به گزارش روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان يزد ،در دومين جلسه مذكور ، كه با ميزباني هيأتهاي نظارت و اجرايي برگزارشد ،  معاون امورهماهنگي عمراني استانداري يزد نيز حضور داشت
مدير كل راه و شهرسازي استان و رئيس هيأت نظارت در خصوص انتخابات گفت : با توجه به اينكه در مهرماه سال جاري شاهد يك رويداد مهم كه همان هفتمين دوره انتخابات سازمان نظام مهندسي استان است، خواهيم بود .

كه در سه هفته گذشته با انتخاب تعدادي از مهندسين صاحب نام در اين حوزه،بعنوان هيأت اجرايي انتخابات ، اقدامات اطلاع رساني و دعوت از مهندسين جهت ثبت نام و كانديداتوري اين دوره از انتخابات در بخشهاي وسيع شامل استفاده از  بيلوردهاي خياباني و نصب بنر در سطح شهر ، و همه شهرستانهاي استان و نيز ارسال پيامك به تمامي اعضاء و ارسال آگهي مكتوب از طريق پست و اطلاع رساني از طريق راديو و تلويزيون  انجام شده است .

غلامرضا رضايي  افزود با توجه به كثرت مدارك و زمان بر بودن مراحل ثبت نام، از كليه مهندسين علاقمند كه قصد ثبت نام دارند،دعوت كرد تا ثبت نام را به روزهاي پاياني مهلت اعلام شده موكول نكنند و از فرصت باقيمانده استفاده نمايند

  رئيس دستگاه نظارت ادامه داد با توجه به پراكندگي حوزه هاي انتخابات بجز شهرستانهاي بهاباد و خاتم در بقيه مراكز   شهرستانها حوزه راي گيري ايجاد خواهد شد .

مديركل راه و شهرسازي استان با اشاره به تعداد اعضاء انتخابي گفت حدود 11 نفر در اين انتخابات در رشته هاي عمران ، معماري و شهرسازي و برق و مكانيك  انتخاب خواهند شد .

معاون امور هماهنگي عمراني استانداري كه مهمان اين جلسه بود از نحوه عملكرد نظام مهندسي گلايه هايي هم داشت .

سيد حسيني با تاكيد به حفظ شأن مهندسين و عدم تعاملات موجود توصيه نمود كه بايد جايگاه مهندسين در استان حفظ شود ،

وي گريزي هم به ضعف نظارت در ساخت و ساز ها در استان زد، وخواستار اصلاح روشهاي اجرايي درحوزه هاي مختلف طرح ، نظارت و اجراء شد

در پايان، طي مراسمي استوار نامه اعضاء جديدكانون كاردان هاي ساختمان، اهداءشد و از اعضاء هيات مديره سابق كانون كاردانهاي ساختمان  استان تجليل شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا