سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان طبس گفت: روز جمعه نوزدهم تیرماه ساعت ۱۱ راهپیمایی روز قدس در شهر طبس و شهرهای دیهوک و عشق‌آباد و همچنین مراکز دهستان‌ها و روستاهای پرجمعیت که زمینه راهپیمایی فراهم است، برگزار می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان طبس  با تسلیت ایام شهادت امام علی علیه‌السلام و گرامیداشت لیالی قدر و روز جهانی قدس اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صورت گرفته امسال راهپیمایی روز قدس در جمعه بیست و سوم ماه مبارک رمضان برابر نوزدهم تیرماه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نجات بیت‌المقدس برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن آزاد گفت: راهپیمایی در شهرستان ساعت ۱۱ صبح، در شهر طبس و شهرهای دیهوک و عشق آباد و همچنین مراکز دهستان‌ها و روستاهای پرجمعیت که زمینه راهپیمایی فراهم است برگزار می‌شود.

وی در خصوص مسیرهای راهپیمایی تصریح کرد: راهپیمایی در شهر طبس از چهار راه قدس به سمت مسجد جامع کبیر طبس، در شهر عشق‌آباد از گلزار شهدا به سمت مصلای نماز جمعه، در شهر دیهوک نیز از مقابل ناحیه مقاومت بسیج تا مصلای نماز جمعه مراسم راهپیمایی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان طبس گفت: راهپیمایی در مراکز دهستان‌ها و روستاهای پر جمعیت عموما از مزار مطهر شهدای روستا و یا مساجد روستا برگزار و پس از اقامه نماز قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت خواهد شد.

حجت‌الاسلام آزاد با بیان این که نماز جمعه طبق روال همیشه در شهرهای طبس، عشق آباد و دیهوک برگزار می‌شود.گفت: قطعنامه پایانی قبل از خطبه‌ها قرائت خواهد شد و راهپیمایی قبل از شروع مراسم نماز جمعه به پایان خواهد رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا