معاون هماهنگي امورعمراني استاندار يزد گفت: شهرداريها و دهياري ها يك نهاد اجتماعي هستند و شايسته است به منظور ارتقاي سطح خدمت رساني به شهروندان عملكرد آنها مورد ارزيابي قرار گيرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شنبه شب 13 تير ماه  نشست شوراي سازمان همياري شهرداريهاي استان با حضور معاون هماهنگي امورعمراني استاندار، مديركل دفتر امورشهري و شوراها و شهرداران شهرهاي استان برگزار شد .
معاون هماهنگي امورعمراني استاندار در اين نشست ضمن تقدير از زحمات تمامي شهرداران و پرسنل شهرداريهاي استان در خدمت رساني به مردم اظهار داشت : اصالت و هويت شهرهاي استان يزد به واسطه وجود اماكن و آثار تاريخي ارزشمند مسئوليت متوليان عرصه مديريت شهري را دوچندان نموده تا با برقراري تعامل ميان سنت ها و تجدد و با پشتوانه مشاركت مردمي، در عرصه هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي و عمراني تلاش نمايند.
"سيدمحمدرضا سيدحسيني "ابراز اميدواري كرد : شهرداران و پرسنل شهرداري با رويكرد مديريت جهادي، بهره گيري از توانايي صاحبنظران، آگاهي از انتظارات شهروندان و افكار عمومي، رعايت قوانين و مقررات و تعامل و همكاري سازمانهاي مرتبط گامهاي مؤثر و ارزشمندي را در راستاي خدمت به مردم و اجرايي شدن اهداف دولت تدبير و اميد بردارند.


شهرداريها خدمات خود را به اطلاع مردم برسانند


در ادامه اين جلسه مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري يزد ضمن تبريك روز 14 تيرماه "روز شهرداريها و دهياري ها " اظهار داشت : شايسته است شهرداران و پرسنل شهرداري اين فرصت را غنيمت شمارند و خدمات خود را به اطلاع مردم و شهروندان برسانند.
"سيدرضا خادمي" افزود : اعتقاد داريم كه شهرداريها و دهياريها نهادهاي فرهنگي و اجتماعي هستند و علاوه بر خدمات عمراني بايد به مردم خدمت اجتماعي و فرهنگي نيز ارائه نمايند.
گفتني است تصويب ترازنامه و صورتحساب سود و زيان و تفريغ بودجه سال گذشته، تعيين ميزان و نحوه توزيع سود به سهامداران سازمان همياري شهرداريهاي استان، تصويب مشاركت و سرمايه گذاري سازمان در پروژه " نفت جي" از جمله مصوبات نشست شوراي سازمان همياري شهرداريهاي استان بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا