یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :با تلاش ماموران پليس فتا استان فارس فردي که با استفاده از نرم افزار پيام رسان واتس آپ فردي را تهديد به مرگ مي کرد ، شناسايي و دستگير شد .



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"رئيس پليس فتا در تشريح جزئيات اين خبر گفت: جواني با ارائه مرجوعه قضائي به پليس فتا مدعي شد از طريق شبکه اجتماعي واتس آپ پيام هاي تهديد آميز به همراه تصاوير رعب آور براي وي ارسال مي شود که او را تهديد مي کنند چنانچه رابطه خود با نامزدش را ادامه دهد ، او را خواهند کشت.

سرهنگ "سيد موسي حسيني" ادامه داد: با توجه به حساسيت پرونده تيم عملياتي تشکيل شده و ماموران اقدامات خود را جهت شناسايي متهمان آغاز نمودند.

وي افزود: در ابتدا مشخص مي شد يکي از متهمان خواستگار قديم نامزد شاکي بوده که در حال حاضر موقعيت مکاني وي نامشخص است.

اين مقام انتظامي گفت: در ادامه کارشناسان پليس فتا با اقدامات فني و تخصصي موفق به شناسايي و دستگيري متهم رديف اول پرونده شده و وي با ديدن ادله و مستندات ديجيتال به بزه انتسابي خود معترف و اعتراف كرد براي برهم زدن رابطه شاکي و نامزدش با همدستي دوستان خود دست به اين عمل مجرمانه زده است. سرهنگ حسيني هشدار داد: کاربراني که قصد سوءاستفاده از فضاي مجازي را دارند بدانند که هيچ عملي از ديد تيزبين پليس پنهان نخواهد ماند و همواره افراد سودجو مي بايست مراقب رفتار خود در اين فضا باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا