یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از شناسایی فردی كه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب پدرش كرده بود خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس:سرهنگ حبیب‌الله رجبلی اظهار كرد: در پی وصول یك فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مبنی بر شكایت فردی مبنی بر انجام برداشت غیرمجاز به مبلغ 3میلیون ریال وجه بصورت غیرمجاز از حساب بانكی وی، مراتب طی تشكیل پرونده ای در دستور كار كارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاكی مشخص شد برداشت صورت گرفته از حساب وی در قالب خرید شارژ تلفن همراه بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان كرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت فرد برداشت کننده شناسایی و برای انجام تحقیقات تكمیلی به این پلیس فرا خوانده شد.

سرهنگ رجبلی بیان كرد: پس از انجام تحقیقات تكمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار پلیس، متهم كه پسر شاكی پرونده بود به جرم انتسابی خود اعتراف كرد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان در پایان به شهروندان توصیه کرد اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و از کارت بانکی خود جهت انجام مبادلات با حجم بالا استفاده نکنند.

وی همچنین از شهروندان خواست از اتصال حساب‌هایی با گردش مالی بالا به کارت بانکی خود پرهیز کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا