یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد با تأکید بر کاهش 33 درصدی سرقت در خرداد ماه سالجاری خاطرنشان کرد: پلیس به این وضعیت هم راضی نیست و تلاش دارد با تمام توان و حضور شبانه روزی، امنیتی را که زیبنده مردم یزد است فراهم کند.

به گزارش یزدفردا: سردار "ایرج کاکاوند" در دیدار با نمازگزاران مسجد حضرت رقیه(س) کوی فیضیه شهر یزد، امنیت مطلوب کشورمان را به برکت خون شهداء و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: در استان یزد هم با مشارکت و همراهی خوب مردم و تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس شاهد امنیت مطلوبی هستیم.

وی ضمن اشاره به وضعیت امنیتی خوب در حوزه کلانتری 14 ابوذر گفت: در گذشته برخی از مجرمان ناامنی هایی در شهر یزد داشتند مثل سارقان غیربومی، که با طرح ها و اقدامات ویژه پلیس، دست مجرمان و تبهکاران در شهر یزد کوتاه شد.

کاکاوند اقدامات مأموران پلیس را در خصوص دستگیری سارقان مطلوب برشمرد و ادامه داد: با تلاش مأموران پلیس شهرستان یزد شاهد دستگیری سارقان بسیاری بوده ایم.

سردار کاکاوند با تأکید بر کاهش 33 درصدی سرقت در خرداد ماه سالجاری خاطرنشان کرد: پلیس به این وضعیت هم راضی نیست و تلاش دارد با تمام توان و حضور شبانه روزی، امنیتی را که زیبنده مردم یزد است فراهم کند.

وی در ادامه گریزی به بحث جمع آوری معتادان تابلو و ولگرد زد و گفت: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از معتادان که سابقه سرقت و آزار و اذیت خانواده ها و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشتند دستگیر و به اردوگاه ترک اعتیاد اجباری تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی هدف و برنامه ریزی پلیس را ،پیشگیری از جرائم عنوان کرد و گفت: با توجه به درخواست مردم ، کنترل مجرمان سابقه دار هم در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان از آمادگی کامل پلیس یزد در خصوص ایجاد امنیت در همه حوزه ها خبر داد و گفت: انتظار پلیس از مردم این است که در گام اول، مردم در امر پیشگیری از جرایم، پلیس خود و خانواده خود باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا