نخستین دوره مربیگری درجه سه بدنسازی و کار بادستگاه بانوان در یزد در حال برگزاری است.

مسئول کمیته آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام استان یزد گفت: ایندوره آموزشی زیر نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای نخستین بار از 19 اردیبهشت ماه در یزد آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری می باشد.

محمدجواد جعفری افزود: 61 نفر از بانوان یزدی برای شرکت در ایندوره ثبت نام کردند که پس از برگزاری آزمون تست آمادگی بدنی،  41 نفر موفق به اخذ مجوز جهت حضور در دوره مربیگری درجه سه بدنسازی و کاربادستگاه شدند که زیر نظر اساتید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با آخرین متد علمی روز دنیا آشنا می شوند.

سرپرست ایندوره آموزشی اظهار داشت : محمد جعفری و الیاس کوثری از مدرسین فدراسیون هستند که در دوره های تئوری مباحث دوپینگ و مکمل ها ، تغذیه ویژه بدنسازی و کار بادستگاه ، علم تمرین و طراحی تمرین ، دروس آناتومی کاربردی کار بادستگاه ، فیزیولوژی وزنه تمرینی و روش و سیستم های تمرینی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: همچنین دوره عملی هم زیر نظر سونا سرابی برگزار می شود که در پایان پس از برگزاری آزمون به قبول شدگان گواهی مربیگری درجه سه اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است زهره شاکرین نایب رئیس بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان یزد، مدیر دوره مربیگری درجه سه بدنسازی و کار بادستگاه بانوان را برعهده دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا