به مناسبت 19ارديبهشت"روز اسناد ملي و ميراث مكتوب" همايش 18يزد شناسي با حضور جمعي از فرهيختگان و مقامات استان توسط سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد همايش 18يزد شناسي با موضوع"نقش اسناد ملي در پژوهش هاي محلي" از ساعت 9الي12 – چهارشنبه 23ام ارديبهشت ماه با حضور پژوهشگران و شماري از مقامات استان از جمله مشاورين و مديران كل استاندار و اعضاي شوراي شهر در سالن آمفي تاتر بنياد ملي نخبگان يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در ابتداي اين همايش محمد رضا ملك ثابت مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان و دبير علمي همايش هاي يزد شناسي به ارائه سخنراني علمي با موضوع" موضوعات پژوهشي  براي تدوين تاريخ محلي يزد"پرداخت.

در ادامه دكتر سعيد رضايي شريف آبادي رئيس انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران و عضو هيئت علمي دانشگاه الزهرا(س) در خصوص نقش اسناد ملي در پژوهش هاي تاريخي به ايراد سخن پرداخت.

سخنراني هادي حكميان با موضوع ا سناد تاريخ شفاهي در تدوين نگارش هاي محلي و محمد علي سپهري اردكاني در خصوص آرشيو داري و  اسناد پژوهي در اردكان از ديگر برنامه هاي همايش 18 يزد شناسي بود كه مورد استقبال عموم علاقمندان و فرهيختگان استان قرار گرفت.

در پايان اين همايش از تعدادي از اهداگران اسناد، رسانه هاي گروهي استان و دست اندكاران برگزاري اين همايش با اهداء لوح سپاس تقدير و تشكر شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا