يزد فردا:فرمانده انتظامي استان يزد از کشف بيش از يک تن و 100 کيلو ترياک، مرفين و کراک در دو عمليات ماموران پليس اين استان و دستگيري نه تن از اشرار و سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش يزدفردا:، سردار " ايرج کاکاوند" درباره اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ ، ماموران پليس اين استان از بارگيري و حرکت يک محموله سنگين موادافيوني از شرق کشور به سمت پايتخت مطلع شدند و بررسي موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران پليس با انجام کار اطلاعاتي مستمر، روز گذشته از حرکت اين محموله  توسط چند دستگاه خودرو سواري مطلع شده و به همين منظور تيم هاي عملياتي از پليس مبارزه با موادمخدر تشکيل شد.

کاکاوند ضمن اشاره به شناسايي و ردگيري دقيق مسير حرکت خودروهاي قاچاقچيان تصريح کرد: شب گذشته ماموران پليس استان يزد متوجه حضور دو دستگاه خودرو سوداگران مرگ در محورهاي کويري شدند که به همين منظور ، دستور ايست صادر شد.

رئيس پليس استان يزد ادامه داد:  اشرار مسلح با مشاهده ماموران به سمت آنها تيراندازي کرده و در نهايت طي يک درگيري مسلحانه كه دو ساعت به طول انجاميد، سوداگران مرگ تسليم پليس شدند.

وي ادامه داد: در اين درگيري دو تن از سوداگران مرگ مجروح و مقدار 396 کيلو ترياک و 89 کيلو مرفين کشف و همچنين چندين قبضه سلاح جنگي به همراه مقاديري مهمات و دو دستگاه خودروسواري از قاچاقچيان به جا ماند.

سردار کاکاوند در ادامه به عمليات ديگر ماموران پليس اين استان اشاره کرد و گفت: همچنين در روز گذشته ماموران پليس، در عمليات ديگري  ضمن متوقف کردن يکدستگاه کاميون و سه دستگاه خودرو سواري، موفق به کشف 661 کيلو ترياک و 26 کيلو کراک شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان تصريح کرد: درمجموع اين دو عمليات، بيش از يک تن و 172 کيلو ترياک، مرفين و کراک کشف و ضبط شد و تعداد 9 تن از سوداگران مرگ دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا