یزدفردا "تقوی جوان نمونه و فعال هلال احمر شهرستان طبس"

لطفا خودتونو معرفی کنید" بنام خدا با سلام سعید تقوی هستم فرزند احمد ، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برق قدرت و داوطلب هلال احمر.

چند ساله که با جمعیت هلال احمر آشنا شدید و در حال فعالیت هستید"بنده پانزده سال است که با جمعیت هلال احمر آشنا شدم و بصورت داوطلبانه در حال فعالیت میباشم.

درباره خودتان و فعالیت هایی که داشته اید توضیح دهید"من از زمان دبستان که وارد هلال احمر شدم علاقه شدیدی به امداد رسانی و کارهای بشر دوستانه داشتم از زمان دبیرستان فعالیت خود را افزایش دادم و در طرح های ملی و اردوهای ملی جمعیت هلال احمر شرکت کردم و افتخار میکنم که امروز یک داوطلب جوان و فعال در جمعیت هلال احمر شهرستان طبس هستم وتا به الان چندین لوح تقدیر و سپاس از مقامات کشوری دریافت کرده ام.

در مورد حوزه های هلال احمر توضیح مختصری میدهید"هلال احمر در سه حوزه جوانان-داوطلبان و امداد و نجات فعالیت میکند؛درحوزه جوانان؛جوانان از همان ابتدا جوانی شروع به آموزش دیدن کمکهای اولیه و فعالیت های بشر دوستانه میکنند و کم کم به بدنه جمعیت تزریق شده و در نهایت در حوزه امداد و در پایگاهها فعالیت میکنند.

 از جمله فعالیت های حوزه جوانان میتوان طرح ملی مسافرین نوروزی،اردوهای جهادی ، طرح دادرس، مسابقات رقابت مهر و... نام برد.

در حوزه دواطلبان : حوزه داوطلبان یک حوزه از جلوه های نیکوکاری گذشت نودوستی و بشر دوستی میباشد که از جمله مهمترین فعالیت آن طرح فرشتگان رحمت در ماه مبارک رمضان و کمک به اقشار مستضعف جامعه و .... است.

حوزه امداد ونجات که از مهمترین حوزه ها در جمعیت هلال احمر بشمار میرود وظیفه امداد رسانی به آسیب دیده گان در بلاهای طبیعی و مصنوعی و تصادفات ایفاء نقش میکند که داوطلبان با گذراندن دوره های امداد و نجات(اولیه-تخصصی)در این حوزه فعالیت میکنند.

چگونه میتوان عضو هلال احمر شد"با مراجعه به جمعیت هلال احمر سراسر استان میتوان عضو هلال احمر شد و دوره های امداد ونجات را از ابتدایی تا پیشرفته بصورت رایگان گذراند.

 سخن پایانی "به تمام عزیزان داوطلبی که در جمعیت هلال احمر تلاش میکنند خسته نباشید و خداقوت عرض میکنم وهفته هلال احمر را به تمام اعضای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر سراسر کشور تبریک میگویم و از زحمات آقای مهندس فخاری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس و سرکار خانم برهانی کارشناس امور جوانان که همیشه حامی جوانان بوده اند تقدیر و تشکر میکنم.

 

                                                      بنی ادم اعضای یکدیگرند/که در آفرینش زیک گوهرند










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا