به گزارش خبر نگار يزد فردا از مهريز:به مناسبت بزرگداشت مقام كار و كارگر و به منظور برنامه ریزی و ارائه راهکارهاي مناسب در خصوص اجراي برنامه های کمیته کارگری در هفته كار وکارگر جلسه اي در روز سه شنبه مورخ 18/1/94 با حضور زارع رئيس اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز، محمد زارع معاون فرماندار واعضاي كميته كارگري و شوراي رفاه شهرستان در سالن اجتماعات  اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز تشكيل گرديد.

درابتدای جلسه ناصر زارع  رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز ضمن عرض سلام وخوش آمد گویی به حضار و تبريك سال جديد، با اشاره به اينكه سال 94 از طرف مقام معظم رهبري با شعار همدلي و همزباني دولت و ملت نامگذاري گرديده در خصوص برنامه های پیشنهادی این اداره در هفته کار و کارگر توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه محمد زارع معاون فرماندار مهريز  با اشاره به اينكه برنامه هاي هفته كار و كارگر هر ساله بصورت تكراري پيشنهاد و اجراء ميشود، ميبايست برنامه هاي جديد و نويي ارائه گردد. البته برگزاري جشن كارگري و تكريم از كارگران نمونه در اولويت قراردارد.همچنين بايد معرفي كارگران نمونه توسط واحدهاي كارفرمايي انجام گرفته و تقدير از كارگان بصورت متحد الشكلي صورت گيرد.

در ادامه جلسه، هر يك از حضار نسبت به برنامه هاي پيشنهادي به بحث و تبادل نظر پرداخته و درپايان رئيس اداره تعاون كارو رفاه اجتماعي شهرستان مهريز ضمن ياد آوري سخنان رهبر كبير انقلاب ومقام معظم رهبري «حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است-امام خميني ره- استقلال یك كشور، وابسته ‏ی به كار است- مقام معظم رهبري» در خصوص گراميداشت مقام كارگران به جمع بندي موارد طرح شده پرداخت ونتيجه گيري كامل را به جلسات بعدی موکود کرد.

اهم برنامه هاي پيشنهادي هفته كار و كارگر :

1-برگزاري جشن كارگري در محل كارخانجات.

2-برگزاري همايش كوهنوردي، پياده روي با حضور خانواده هاي كارگران.

4-بازديد از خانواده هاي كارگران حادثه ديده، ايثار گر و جانباز.

5-حضور كارگران همراه با كارفرمايان در نماز وحدت بخش جمعه.

6-غبار روبي گلزار شهداي گمنام.

7-بازديد گروهي از واحدهاي توليدي و تجليل از كارفرمايان و كارگران نمونه.

8-ارسال پيام تبريك به مناسبت هفته كار و كارگر از طريق سامانه پيامكي.

9-ديدار كارفرمايان با امام جمعه.

10-آذين بندي و نصب بنر و درج شعارهايي به مناسبت هفته كار و كارگر در سربرگ نامه ها.

 

سرویس عکس یزدفردا: محمد رضا دهقاني زاده خبرنگاریزدفردا



سایت خبری یزد فردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا