به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت کرد.

این نمایشگاه که از تاریخ بیست و سوم بهمن ماه آغاز به کار کرد به مدت چهار روز دایر بود و طی این مدت مقامات کشوری، معاونین رئیس جمهور، وزرا و جمعی دیگر از مسئولین از غرفه استان یزد در این نمایشگاه بازدید کردند.

غرفه یزد در این نمایشگاه به معرفی آثار تاریخی، جاذبه های طبیعت گردی و صنایع دستی استان پرداخت که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

ما باید هرآنچه را که از گذشتگان برایمان به جا مانده است با تبلیغات به سایر جوامع و ملل معرفی نماییم و همانطور که برخی از کشورها در شناساندن ظرفیتهای توریستی موفق عمل نموده اند و موجب شده است تا صنعت گردشگری به یکی از مهمترین و اصلی ترین منبع درآمدهای ارزی این کشورها بدل شود ما نیز با تلاش و همفکری با شناسایی و یافتن پتانسلیهای گردشگری و معرفی و صادرات صنایع دستی شهر خود در شناساندن آن به سایر کشورها به نتیجه مطلوب و دلخواه دست یابیم.

امید است که با حضور فعال و مداوم در اینگونه نمایشگاه ها شهر زیبا و تاریخی یزد به جهانیان معرفی شود و در عرصه گردشگری و صنایع دستی با حفظ میراث فرهنگی خود به شهرت جهانی دست یابیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا