یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث "خبرهای پلیس فتای کشور:مردی که جهت مجبور کردن خانمی جوان به ادامه دوستی ، اقدام به تهدید وی در شبکه های اجتماعی کرده بود ، توسط پلیس فتای کردستان دستگیر شد .

 

به گزارش یزدفرا،سرهنگ "فرامرز شاکری" رئیس پلیس فتای انتظامی استان کردستان در تشریح این خبر بیان داشت : مدتی قبل پرونده ای با موضوع تهدید و اخاذی از خانمی جوان در فضای مجازی از طریق مراجع قضایی به پلیس فتا ارجاع داده شد ، که با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده در اولویت کاری ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس قرار گرفت .

وی ادامه داد : در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد ، اخیرا فردی در نرم افزارهای شبکه های اجتماعی برای شاکی که خانمی جوان است ایجاد مزاحمت نموده و تهدید کرده است چنانچه خواسته هایش را اجابت نکند ، فیلم و عکس های وی را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد .

سرهنگ شاکری افزود : پس از شناسایی هویت عامل تهدید بوسیله اطلاعات بدست آمده از شاکی ، وی طی یک قرار صوری در یکی از خیابان های شهر سنندج دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس فتا انتقال داده شد .

رئیس پلیس فتای کردستان تصریح کرد : متهم در جریان تحقیقات اعتراف کرد حدود سه سال پیش با شاکی آشنا شده و طی این مدت در مکان های مختلف بوسیله گوشی تلفن همراه از وی فیلم برداری کرده است ، حال با توجه به علاقه شدیدی که به این خانم جوان پیدا کرده است ، او را تهدید کرده چنانچه رابطه اش را قطع کند ، تصاویرش را در فضای مجازی منتشر می کند .

این مقام انتظامی در خاتمه ضمن اشاره به استخراج عکس و فیلم های شاکی از لب تاپ و گوشی متهم ، خاطر نشان کرد : متهم با دستور مقام قضایی به اتهام تهدید و اخاذی با قرار 500 میلیون ریالی بازداشت شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا