همايش مديران و كارشناسان روابط عمومی‌های ادارات استان يزد با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار يزد ، به ميزباني بانك قوامين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، همايش مديران و كارشناسان روابط عمومی‌های ادارات استان يزد با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی صنعت آب و برق، به ميزباني بانك قوامين برگزار شد.

در اين همايش معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار يزد با اشاره به هجمه‌هایی كه بعضا در شبکه‌های مجازي، به دستاوردهاي انقلاب می‌شود اظهار داشت: در زمان طاغوت اين كشور زير بار زورگویی‌های استكبار جهاني بود و ما از خود استقلالي نداشتيم.

بابايي، بيان دستاوردهاي انقلاب را از وظايف روابط عمومی‌ها دانست و افزود: بايد تصوير واقعي وضعيت نابسامان رژيم گذشته براي مردم به‌خصوص نسل جوان ترسيم شود تا اين نسل با آنچه در رژيم گذشته بر سر اين ملت آمده است آشنا شود.

مديركل روابط عمومي استانداري یزد نیز در این همایش، در بخشی از سخنان خود، ضمن تبريك ایام‌الله دهه فجر گفت: جشن انقلاب اسلامي بزرگ‌ترین جشن ملي ايرانيان است.

پاک‌طینت بر ضرورت دفاع از آرمان‌های حضرت امام خميني(ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامي تاكيد كرد و گفت: روابط عمومی‌ها با ابزارهاي اطلاع‌رسانی كه در اختیاردارند مردم را به حضور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كنند.

گفتني است تدريس مبحث ارتباط با رسانه توسط يكي از مدرسين دانشگاه و بيان موضوعات اجتماعي توسط معاون امور اجتماعي فرماندهي انتظامي يزد از ديگر برنامه‌های اين نشست بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا