یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیسی استان یزد – حجت الاسلام والمسلمین "بهشتی پور "جانشین ساعس ناجا گفت : عامل اصلی موفقیت  در جنگ  تحمیلی و پیروزی بر دشمن،  ایمان و اعتقاد، درجنگ با دشمن بود.

به گزارش یزدفردا ،حجت الاسلام والمسلمین " بهشتی پور" در جمع كاركنان فرماندهی انتظامی استان یزد  ضمن تبریك ایام ا... دهه فجر و آغاز سی و هفتمین  سالگرد پیروزی انقلاب با مروری برتاریخ انقلاب گفت :محققین آمریكایی و غیر آمریكایی در گفته های خودشان به این نكته اقرار كردندكه باور نمی كردیم در پایان قرن بیستم حكومتی برپایه دین برپا شود و این عمل اصلا در ذهن ما نمی گنجد .

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب با همه فتنه گری ها و تحمیل جنگ می خواستند به هرنحوی كه بتوانند انقلاب را از پای درآورند  ولی نتوانستند و موفق نشدند و ما توانستیم انقلاب را به دیگر كشورهای جهان نیز صادر كنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی پور در ادامه به  عوامل ناكارآمدی توطئه دشمنان در قبال انقلاب اسلامی پرداخت و عامل اصلی موفقیت  در جنگ  تحمیلی و پیروزی بر دشمن را ، ایمان و اعتقاد درجنگ با دشمن برشمرد.

وی به شكل گیری طالبان و داعش در منطقه اشاره كرد و افزود: دشمنان از طرق مختلف  سعی دارند در بین اقوام مختلف، فرق و مذاهب اختلاف ایجاد كنند و جنگ شیعه و سنی  به راه انداختند و لی به شكر خدا اهداف آنها محقق نشد و برضد هدف خود آنها شد .

وی ادامه داد: همه از داعش حمایت كردنداز دعا كردن برای  پیروزی آنها تا خزانه های آل سعود جهت حمایت مالی از این گروه تروریستی ،ولی آنها كه آمده بودند تا شیعه را از بین ببرند سبب شدند انسجام بین شیعه و سنی در عراق بی سابقه شود.

جانشین ساعس ناجا در ادامه  یكی از علل موفقیت  كشور در مقاطع مختلف و حساس را قیام برای خدا دانست و تصریح كرد :  حضرت موسی به مقام خلیل ا.. و عیسی به مقام روح ا...  رسید، پیامبر ازجبرئیل برتر شد و امام خمینی(ره) نیز چون  برای خداقیام كرد روح ا... شد لذا باید بدانیم هروقت در كارها موفق نمی شویم ارتباط با خدا قطع بوده است.

بهشتی پو ر ادامه داد: ما باید بیشتر سراغ خدا برویم و اورا بیشتر بشناسیم و درك كنیم و ملاك و معیار ما خدا باشد و  به جایی برسیم كه  انسان مایه افتخار خدا بر ملائكه  شود.

جانشین ساعس ناجا در پایان یكی دیگر از علل موفقیت كشوررا اخلاص و استفاده ازپشتیبانی مردم دانست و افزود:   اعتقاد به این  كه حكومت الان صاحب دارد و در تمام مقاطع، امام زمان (عج) كمك و پشتیبان انقلاب بوده است  و آنچه ما داریم از امام زمان(عج) داریم  نیزباعث شده است  كشور  درمقاطع حساس سربلند بیرون آید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا