فرماندار يزد در همايش يادمان ياس هاي انقلاب گفت: امروز بايد براي انتقال مفاهيم و ارزشهاي انقلاب مخاطبين و جامعه هدف را بشناسيم.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در همايش يادمان ياس هاي انقلاب كه با هدف تجليل از مادران و همسران شهداي انقلاب اسلامي برگزار شد با گراميداشت ايام الله دهه فجر و تبريك سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: مادران و همسران شهداء الگوهای مقاومت و ایثار هستند افزود: تکریم و تجلیل از آنها یک وظیفه همگانی است و باید در طول سال صورت گیرد .

فرماندار يزد اظهار داشت: خانواده های شهیدان و بخصوص مادران و همسران این سروهای همیشه سرفراز انقلاب اسلامی، نقش مهمی در تربیت فرزندان و استمرار راه نورانی و مقدس شهیدان بر عهده دارند .

وي با اشاره به اينكه امروز با نسلي روبرو هستيم كه زمان انقلاب را درك نكرده و امروز با پرسش هاي مختلفي روبرو است افزود: ارائه ارزشهايي كه انقلاب اسلامي بر مبناي آن شكل گرفته به نسل جوان ضرورت دارد.

رئيس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان يزد اضافه كرد: : امروز براي انتقال مفاهيم و ارزشهاي انقلاب بايد مخاطبين و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روشهاي جديد برنامه ريزي نماييم.

شاكري شمسي در ادامه افزود: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان در سالجاري برنامه ها و فعاليت ها را براساس مشاركت همه اقشار جامعه به ويژه نسل جوان برنامه ريزي و اجرا كرده است.

فرماندار با اشاره به اجراي 150 برنامه قابل ارائه در دهه فجر سالجاري در شهرستان يزد گفت: در ستاد شهرستان يزد بر روي مفرح و جذاب بودن برنامه ها تأكيد شده است.

شاكري شمسي ابراز اميدواري كرد: همواره بتوانيم ارزشها و آرمان هايي كه بهترين جوانان ايران زمين در راستاي حفظ و حراست از آن جان خود را از دست دادند و شهيد شدند را به نسل جوان جامعه به نحو شايسته  انتقال دهيم.

شايان ذكر است همايش يادمان ياس هاي انقلاب با هدف تجليل از مادران و همسران شهداي انقلاب اسلامي يزد در هشتمين روز از ايام الله دهه فجر كه به عنوان «انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، استکبار ستیزی و مقابله با افراط گرایی و تروریسم» نامگذاری شده است، با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، آموزش و پرورش نواحي يك و دو، ناحيه مقاومت بسيج مركزي، بنياد شهيد وامور ايثارگران و بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي اسلامي برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا