در مراسمي با حضور مسئولان و همزمان با ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي، كلنگ احداث مركز تجارت شهر يزد به زمين زده شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، همزمان با ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي و در مراسمي با حضور فرماندار،‌ مديركل امور شهري و شوراهاي استانداري، معاون فني و امور عمراني فرمانداري، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار يزد و جمعي از مسئولان كلنگ احداث مركز تجارت شهر يزد به زمين زده شد.

فرماندار يزد در اين مراسم با تبريك سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلام گفت: خوشبختانه با تلاشهاي صورت گرفته در چند سال گذشته شاهد هستيم كه شهرداري يزد توانسته از توان بخش غير دولتي اعم از خصوصي و تعاوني در پيشبرد اهداف و برنامه هاي خود به صورت مشاركتي استفاده  مناسبي نمايد.

شاكري شمسي همچنين افزود: با عنايت به نزديكي عيد نوروز و آغاز سفرهاي مسافران به افصي نقاط كشور و به ويژه يزد، از شهرداري انتظار داريم تا در بحث ورودي هاي شهر ، فضاي سبز، پارك ها و استراحت گاه اقدامات قابل قبولي را انجام دهد كه موجب طراوت و شادابي شهر يزد و همچنين رضايتمندي هر چه بيشتر مسافران شود.

شايان ذكر است پروژه مركز تجارت يزد در زميني به مساحت 10783 متر مربع، زير بناي 90 هزار متر مربع و با حج كل سرمايه گذاري بالغ بر يك هزار ميليارد ريال در ضلع شرقي ميدان امام علي (ع) يزد احداث خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا