عملیات احداث پروژه مشارکتی مرکز تجارت یزد در محل ضلع شرقی میدان امام علی (ع) با حجم سرمایه گذاری 1500 میلیارد ریال از سوی شهرداری یزد و بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد مراسم آغاز عملیات پروژه مشارکتی مرکز تجارت یزد که در محل ضلع شرقی میدان امام علی (ع) احداث می شود، در روز بیستم بهمن ماه ، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به انجام رسید.

این پروژه که با مشارکت شهرداری یزد و بخش خصوصی در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و زیربنای 72 هزار مترمربع به اجرا در می آید، حجم سرمایه ای را به میزان 1500 میلیارد ریال در بر می گیرد.

محمدرضا عظیمی زاده در این مراسم با تأکید بر کسب درآمد پایدار برای شهرداری، از تداوم سرمایه گذاری و مشارکت خبر داد که برنامه های دیگری نیز در این  زمینه از سوی شهرداری دنبال می­شود.

شهردار یزد خاطرنشان کرد نگاه عدالت محور شورای اسلامی شهر نسبت به همه شهر وجود دارد و فعالیت های عمرانی در همه شهر در حال انجام است.

وی ابراز داشت: باید قبول کنیم که نیازهای شهر تمام نشدنی است و هرچه کار کنیم کم است و این ضرورت کمکهای دولت را به شهرداری ها می رساند.

عظیمی زاده همچنین با ارائه گزارشی از پروژه های شهرداری گفت: در هفت ماهه اول امسال با مصرف کل اعتبار آسفالت، در حدود یک میلیون متر مربع آسفالت در سطح شهر انجام شده است.

علاوه بر این تجهیز ناوگان شهرداری با صرف 100 میلیارد ریال، راه اندازی دستگاههای جدید کارخانه آسفالت،             بهره برداری از خط تولید شن و ماسه سنگ شکن و دستگاه بچینگ تولید بتن و ... از دیگر پروژه هایی بود که شهردار یزد در این مراسم نام برد.

فرماندار یزد در این مراسم با تمجید از مبحث مشارکت خاطرنشان کرد: مشارکت باب فرخنده ای است که از چند سال قبل در شهرداری شروع شده و توان بخش خصوصی و تعاونی را به خدمت می گیرد.

محمود شاکری شمسی با توجه به پایان سال و فرا رسیدن ایام سال نو اظهار امیدواری کرد : شهرداری نسبت به خدمات شهر، کارهای لازم را در ورودیهای شهر، پارکها و استراحتگاهها انجام دهد و طراوت خاصی را به شهر ببخشید.

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا