به گزارش خبر نگار یزد فردا از مهریز

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی طی مراسمی در روز دوشنبه مورخ 20/11/93 با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان ، مدیر کل و رئیس ستاد اقامه نماز اداره کل  تعاون کار و رفاه اجتماعی ، مسئول بسیج کارگری استان ، فرماندار مهریز و جمعی از مسئولین استان و شهرستان از فعالان  عرصه ترویج فرهنگ نماز در شهرستان مهریز تجلیل بعمل آمد.

این مراسم که به میزبانی شرکت کاشی اطلس مهریز برگزار گردید آقای ملانوری مدیر عامل شرکت کاشی اطلس ضمن خوش آمد گویی به حضار در خصوص نقش و اهمیت والای نماز در امور زندگی و تاثیر آن در کار مطالبی را بیان و در ادامه گزارشی از روند فعالیت ، تولید و خطی مشی شرکت ارائه نمود.

سپس حجت الاسلام والمسلمین حبیبیان مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی داشت، و ضمن بیان اهمیت نماز اول وقت در خصوص رویکرد ستاد اقامه نماز ، اهمیت نماز در آموزش و پرورش و دانشگاه ها  و مراکز تولیدی مطالبی را عنوان نمود. وی عبادت و نماز را بالاترین هدیه الهی خواند و افزود: پاداشی که با عبادت در سایه اقامه نماز برای خود ذخیره می کنیم بزرگترین پس انداز است . همچنین بابیان اینکه امروزه تربیت فرزندان به عنوان یک دغدغه در خانواده ها محسوب می شود گفت: اگر بتوانیم هم خود وهم فرزندان را به اقامه نماز آن هم دراول وقت مقید کنیم دربرابر آسیب ها مصون می شویم.

در ادامه دکتر ریاحی مدیر کل و رئیس ستاد اقامه نماز اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن بیان ابعاد معنوی و اثرات و برکات نماز اول وقت، نهادینه کردن این سنت پسندیده درمراکز و واحدهای تولیدی را از اهداف این ستاد دانست .وی همچنین از زحمات مدیران شرکت کاشی اطلس در اقامه نماز جماعت و همکاری با ستاد اقامه نماز در جهت پیشبرد اهداف این ستاد قدر دانی نمود.

در پایان ریاحی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد و حبیبیان مدیر ستاد اقامه نماز استان ، با اهداء لوحی از سعید ملانوری مدیرعامل شرکت کاشی اطلس مهریز تقدیر و تشکر و تجلیل بعمل آوردند. در انتهای مراسم نماز بصورت جماعت اقامه گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا