در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امام جمعه بافق، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی، مشاور امور ایثارگران و مسئول صندوق بازنشستگی از خانواده های معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی سرکشی و بازدید نمودند .

به گزارش یزد فردا از بافق ، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امام جمعه بافق، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی، مشاور امور ایثارگران و مسئول صندوق بازنشستگی از خانواده های معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی سرکشی و بازدید نمودند .

در این دیدار که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد امام جمعه بافق ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ،مسئول صندوق بازنشستگی  ، مشاور امور ایثارگران ،رئیس کمیته فرهنگی شرکت و رئیس کارگزینی شرکت  نیز حضور داشتند که در این نشست صمیمی از نزدیک مشکلات این عزیزان را بررسی و نسبت به رفع آنها قول مساعد دادند و در آخر نیز با تقدیم هدایایی از صبر ، ایثار و فداکاری این خانواده های معظم قدردانی شد.
امام جمعه بافق با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت بیان داشت یکی از ارزشهایی که در دین ما بسیار توصیه شده زنده نگه داشتن یاد شهداست و این فرهنگ در هیچ یک از ادیان و مذهبی وجود نداشته و ندارد و میتوان برای نمونه ای بارز به خاطره کربلا اشاره کرد که بعد از گذشت حدود ۱۴۰۰ سال و فراز و نشیب های سیاسی و اجتمایی هنوز به فراموشی سپرده نشده است.

حجه الاسلام سلیمانی در ادامه از مدیران شرکت سنگ آهن بافق تشکر کرد گفت : فرهنگ سرکشی ، بازدید و رسیدگی به خانواده معظم شهدا در عملکرد این شرکت به گونه ای موج میزند که نمونه ای از آن را در شهرهای دیگر نیز ندیده ام که این موضوع در زمان مدیریت آقای عسکری پر رنگ تر نیز شده که لازم به قدردانی است.

مدیرعامل شرکت ، خانواده شهدا را الگویی سازنده و باعث خیر و برکت دانست و گفت ما هر چه داریم از صبر و ایثار این خانواده هاست و از خداوند برایشان عاقبت بخیری را خواهنم.

محمدرضا  رضایی پور مشاور امور ایثارگران شرکت  در پایان از همراهی شرکت کنندگان در مراسم قدردانی کرد و گفت خدا را شاکریم که باز توانستیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچون سالیان قبل به خانواده سراسر برکت شهدا سر بزنیم و درس ایثار را بار دگر دوره کنیم و همچنین با اشاره به خدمات مدیرعامل اظهار داشت در زمان مدیریت آقای عسکری مشکلات خانواده شهدای شرکت بسیار کاهش یافته که لازم است از مساعدت مدیریت تشکر کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ اهن










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا