به گزارش خبرنگار یزد فردا از مهریز:در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر مورخ 16/11/93 کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با عنوان نشست بصیرتی با حضور  عابدی در جمع کارکنان مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آبادی بهادران مهریز برگزار شد.

در ابتدای این نشست آقای زارع رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و خیر مقدم به تبیین اهداف برگزاری چنین نشستهایی پرداخت.

در ادامه عابدی در ابتدای سخنان خویش به آیه 29 سوره الفتح اشاره نمود مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم  و در خصوص این آیه ی شریفه واینکه  فعّالان دلسوز جهان اسلام باید نگاه هوشمندانه ای به تفاوت میان اسلام ناب محمّدی و اسلام آمریکایی داشته باشند، و نخستین بار امام راحل به تمایز این دو مقوله همّت گماشته و آن را وارد قاموس سیاسی دنیای اسلام کرد. اسلام ناب، اسلام صفا و معنویّت و اسلام آمریکایی، پوشاندن لباس اسلام بر نوکری اجانب و دشمنی با امّت اسلامی است. و اینکه ملت شریف ایران توانستند در روند انقلاب اسلامی با روشنگریهای امام خمینی (ره) از طریق سخنرانی و اعلامیه و استعانت از قرآن و عترت و در سایه رهبری مقدرکه رمز پیروزی بر اجانب شرق و غرب عالم را  در وحدت کلمه می دید بر طاغوت زمان خود پیروز شده و باعث شکوفایی حرکتی انقلابی در تمام عالم شوند، که تا کنون نیزاین روند بر علیه مستکبران ادامه دارد.

در پایان این نشست  عابدی به بیان خاطراتی از دوران انقلاب و نقش مبارزاتی خوددر آن دوران پرداخت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا