جانشین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید رضایت مندی مردم و ارتقاء آن در جامعه است .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان یزد با حضور جانشین و بازرس ستاد صیانت وزارت کشور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، فرمانداران شهرستانها و مسئولین استانی عضو این ستاد صبح چهارشنبه 15 بهمن ماه در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد.
در این جلسه جانشین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی وزارت کشور با تبریک دهه ی مبارک فجر گفت : از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی حضور یکپارچه مردم در کنار رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی      ( ره ) بوده که به نظام مشروعیت و مقبولیت داده است.
علی ملازاده افزود: طبق فرمایش حضرت امام ( ره ) مردم ایران عزیز از مردم صدر اسلام و زمان حضرت رسول اکرم  ( ص ) و حضرت علی ( ع ) جلوتر هستند و خدمت به مردم با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست.
وی ادامه داد: هدف همه کارگزاران نظام و دولتمردان باید افزایش و ارتقاء رضایت مندی مردم باشد و هدف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی این است که با آموزش مناسب مردم را از حقوق مسلم خود آگاه سازد و از این حقوق دفاع نماید.
ملازاده تاکید کرد: مسئولین ادارات با ائمه جمعه ارتباط داشته باشند و از نظرات مشاوره ای آنها نهایت استفاده را نمایند.
وی فعال شدن دولت الکترونیک را از دیگر اقدامات صورت گرفته دولت برای ارتقاء رضایت مندی مردم عنوان و اظهار امیدواری کرد: برنامه های دولت در ارتباط با صیانت از حریم امنیت عمومی ، حقوق شهروندی و حجاب و عفاف به خوبی در ستادهای استانی و دستگاه های دولتی اجرا شود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا