در سومين روز از دهه مبارك فجر با حضور استاندار ، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار و مسئولان استان يزد، تقاطع غير همسطح 15 خرداد افتتاح شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، اين تقاطع غير همسطح صبح سه شنبه چهاردهم بهمن ماه بعد از يك سال كار كارگاهي با اعتباري به مبلغ 63 ميليارد 389 ميليون ريال توسط استاندار يزد افتتاح گرديد.
عالي ترين مقام اجرايي استان در حاشيه اين افتتاح در گفتگو با خبرنگار واحد مركزي خبر ضمن تبريك دهه مبارك فجر گفت : طرح هايي كه به مناسبت دهه فجر در استان افتتاح مي شود در مجموع 344 طرح ميباشد و براي افتتاح اين طرح ها اعتباري بالغ بر 321 ميليارد تومان اختصاص يافته است.
وي ادامه داد : يكي از اين پروژه ها همين پل 15 خرداد است و به دليل اينكه اين محل نقطه كوري بوده و تصادفات زيادي انجام مي شده است امروز در حال بهره برداري است.
استاندار يزد به برخي از طرح ها اشاره كرد و افزود : طرح هاي آموزش و پرورش در شهرستان هاي بافق و ميبد و اشكذر با اعتبار 5 ميليارد 500 ميليون تومان افتتاح مي شود و در رابطه با احداث و بازسازي مدارس طرح هاي متعددي در استان داريم كه همه آنها در دهه مبارك فجر به بهره برداري ميرسد و براي استفاده در اختيار مردم قرار ميگيرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا